پاورپوینت آماده; جزوه کامل بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوینت آماده; جزوه کامل بازاريابي و مديريت بازار

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت آماده; جزوه کامل بازاريابي و مديريت بازار

6500 قیمت

پاورپوینت آماده; جزوه کامل بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوینت آماده;  جزوه کامل بازاريابي و مديريت بازار

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 


تعداد اسلاید : 270 اسلاید

جزوه کامل بازاريابي و مديريت بازار

فصل اول
مفاهيم مديريت بازار
فصل دوم
انواع بازار و محيط بازاريابي
فصل سوم
تقسيم بازار و تعيين بازار هدف
فصل چهارم
نيازها و رفتار خريداران
فصل پنجم
اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش
فصل ششم
اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي
فصل هفتم
برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص
فصل هشتم
نحوه تصميم گيري در زمينه بازاريابي
فصل نهم
تحقيقات بازاريابي
فصل دهم
سيستم بازاريابي و انواع مدلهاي بازاريابي
فصل يازدهم
چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي




فصل اول
مفاهيم مديريت بازار
تعريف بازاريابي و مديريت بازار بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏باشد.
ضرورت بازاريابي: 1-افزايش نيازها و بالاخص خواسته‏هاي روزافزون انسانها

2- کمبود منابع نياز خواسته تقاضا کالا مبادله معامله بازار شکل 1-1- مفاهيم اساسي بازاريابي تعريف نياز نياز کمبودي است که توسط فرد احساس مي شود يا به عبارت ديگر نياز عبارت است از حالت محروميت احساس شده در فرد که اين محروميت آرامش و تعادل آدمي را بر هم زده و در او انگيزه اي براي ارضاي آن پديد مي آورد.بعضي از اين نيازها ذاتي و بعضي از آنها هم اکتسابي مي باشند که بايد ارضاء شوند. تعريف خواسته
خواسته ها بيانگر کيفيت ارضاء نيازها و مطلوبيت هاي دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده اي از کوشش و تلاش فرد براي نيل به خواسته هاي نامحدود او صورت مي‏گيرد. تنوع طلبي و انتظار دستيابي به امکانات رفاهي و بالا بردن سطح زندگي ناشي از خواسته هاي انسان است. مثال: فرق خواسته و تقاضا در اين است که امکان دارد خواسته فردي به منظور رفع نياز گرسنگي، چلوکباب باشد در حالي که با پول همراه خود فقط توانايي خريد يک ساندويچ را دارد و نهايتاً با توجه به قدرت خريد و رضايت حاصله از آن، ساندويچ را براي خريد انتخاب مي کند که در اثر اين عمل خريد ساندويچ به عنوان عمل تقاضا محسوب شده و خواسته چلوکباب به حساب نمي آيد. کالا نيازها، خواست ها و تقاضاها افراد را به سوي کالاهاي خاصي سوق مي دهند که بتوانند جوابگوي خواسته آنها باشند یعنی هر شيء، يا چيزي که توسط شخص معين و يا موسسه اي توليد شده و قادر باشد نيازهاي فردي و يا جمعي مصرف کنندگان را برآورده سازد، کالا ناميده مي شود. انواع کالا 1- محصولات فيزيکي
2-خدمات
3- ‌ايده ها، عقايد و انديشه‏ها
4- سازمانها، مکانها، فعاليتها تعريف کالاي ايده آل محصولي که خواسته مربوط به نياز خاصي را کاملاً ارضاء نمايد يک کالاي ”ايده‏ال“ ناميده مي شود و بدين جهت است که اکثر توليدکنندگان سعي مي کنند محصولي را به بازار عرضه کنند که با خواسته ها و نيازهاي مصرف کنندگان بيشترين مطابقت را داشته باشد. عوامل اثرگذار در خريد کالا: نام بر معروفيت تجاري کالا
ابعاد و اندازه
کيفيت
شکل
طرح و رنگ
گارانتي
خدمات پس از فروش
تسهيلات خريد
حمل و نقل
شرايط تحويل تعريف مباد

خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره